SmartDok


SmartDok for Byggmakker er et mobil- og web-basert system for alle typer håndverkere og entreprenører. systemet lar deg føre timer, registrere vareforbruk, verktøyhåndtering, skjemaer, sende inn bilder på prosjekter, reklamasjoner og mye mer.

Smartdok for Byggmakker

Vi vet hvor viktig det er å få fakturert ut jobbene man gjør raskt og korrekt. For å få til dette, må grunnlaget inn så raskt som mulig, og det må være enkelt å hente ut en oversikt. Grunntanken i SmartDok er nettopp å forenkle hverdagen din! Med SmartDok elimineres papirarbeidet til et minimum, data samles på ett sted og presenteres enkelt og oversiktlig, og du kan få oversikt og kontroll over bedriften din.

Smarte håndverkere velger smarte løsninger!

SmartDok er løsningen som hjelper deg med å holde orden på dine prosjekter. Du kan med få tastetrykk få full oversikt over timeforbruk på prosjektene dine, hva som skal faktureres, hente ut lønnsgrunnlag på ansatte, hente ut rapport på materialforbruk, se utfylte sjekklister, oversikt over arbeidsverktøy og mye mer. Løsningen fungerer ved at de ansatte brukeren App for å rapportere fortløpende, så kan administrasjonen enkelt hente ut oversikt via Web-løsningen. Med over 20 000 brukere i Norge er SmartDok den ledende løsningen for mobildatafangst for entreprenørbransjen. SmartDok er modulbasert og du velger de modulene du har bruk for.

Appen kan lastes ned på AppStore og Google Play

SmartDoc App Byggmakker